ANBI Diaconie ANBI Diaconie
Algemene gegevens Diaconie Protestantse Gemeente Eijsden behorende tot de Protestantse Kerk in Nederland​

Naam ANBI: Diaconie Protestantse Gemeente Eijsden
RSIN/Fiscaal nummer: 824132956
KvK nummer:  76428001
Website adres: http://www.pkn-eijsden.nl
E-mail: diaconie@pkn-eijsden.nl
Adres: Wilhelminastraat 1
Postcode: 6245 AT
Plaats: Eijsden
Postadres: Kennedylaan 7
Postcode: 6245 EP
Plaats: Eijsden

De Diaconie van de Protestantse Gemeente Eijsden is geen zelfstandig college, maar valt onder de Kerkenraad.
De jaarrekening en begroting van de Diaconie vindt u hieronder, voor overige gegevens zie ANBI kerk.

ANBI Diaconie
Klik hier voor de meest recente ANBI gegevens van de diaconie

Toelichting
De post diaconaal buitenland bestaat uit projecten van het Werelddiaconaat, Kinderen in de Knel en Solidaridad en de post diaconaal binnenland is samengesteld uit JOP en diaconale projecten van de PKN.  De voorjaars-, zomer- en najaarszending van de Kerken in Actie zijn samengevat in de post missioniair buitenland.
Projecten van de Diaconie Eijsden zijn het Pieterke en de Voedselbank Zuid-Limburg.

datum en tijdstip 28-03-2024 om 10.00 uur
Voedselbank meer details