Welkom Welkom
Onze kerkgemeenschap wil een levende, open en gastvrije gemeente zijn, waarin mensen met verschillende geloofsbeleving zich thuis voelen. Ons kerkgebouw is een van de kleinste protestantse kerkjes in Zuid-Limburg.
Er zijn ongeveer vijftig zitplaatsen.

U bent van harte welkom in ons protestantse kerkje in het Zuid-Limburgse dorp Eijsden. Onze diensten worden in principe iedere drie weken gehouden op zondag om 10.00 uur. Kijkt u bij 'Kerkdiensten' voor de exacte zondagen waarop we samenkomen.

Naast de kerk bevindt zich het kerkelijk centrum, dat gebruikt wordt voor het samenkomen na de kerkdienst en voor vergaderingen, cursussen en gemeenteavonden.

Predikant R. Foppen uit Maastricht is in deeltijd aan onze gemeente verbonden voor pastorale taken en de verzorging van een aantal kerkdiensten.

Wij vieren regelmatig diensten samen met de Remonstranten Zuid Limburg.

datum en tijdstip 28-03-2024 om 10.00 uur
Voedselbank meer details