maandag 24 december 2018 om 20.00 uur

Ouderling(en): Dick Rootert
Organist: Peter Peters

Diaken: Zeger Vroon

Een avond om naar uit te kijken. Er zijn van die zeldzame momenten waarin we ons laten meenemen door een geur, een geluid, een sfeer, zonder iets te moeten. Dat is mooi. Maar het zal niet verhullen dat daar die heftige woorden van Lucas klinken, dat er dwars door alles heen hoe-dan-ook heil zal geschieden (Lucas 2). Op een of andere wijze krijgen we geen genoeg van dat verhaal, gelukkig. Bij het schrijven van dit berichtje is de muzikale invulling nog in ontwikkeling, maar aan het orgel zit Peter Peters. En na afloop warme ontmoeting. Zal er weer glühwein zijn?
Ds. Ruud Foppen

Collecte voor Solidaridad