zondag 4 november 2018 om 10.00 uur

Kerkdienst; Allerzielen
Ouderling(en): Dick Rootert
Organist: Henk Langenveld

Op 4 november herdenken we de overledenen in onze gemeente en dan in het bijzonder degenen waar we in het afgelopen jaar afscheid van hebben moeten nemen. Wij zullen in bijzonder stil staan bij het overlijden van Henk Langeveld en Peter Meerburg. Verder zullen we stil staan bij het overlijden van E. Kremer, ingeschreven bij onze gemeente, maar niet meer actief en Karin Vrij- Dalmaijer (moeder van Ine) die de laatste maanden van haar leven in de Bron in Eijsden heeft door gebracht en daarom ook bij onze gemeente geregistreerd stond. Verder krijgt ieder persoonlijk de gelegenheid stil te staan bij een overledene en een kaarsje op te steken.
De kleur van deze zondag is wit en de lezing is traditioneel uit het begin van de Bergrede, de zogenaamde zaligsprekingen (Mt. 5, 1-12). Wie zijn de echt gelukkigen in deze wereld? Aan de piano - het orgel is voor hem moeilijk bereikbaar geworden – zit Henk Langeveld, naamgenoot van de Henk die we gedenken. Na de dienst is er gelegenheid om afscheid te nemen van Anke Meerburg, die net als onze piepkleine gemeente pijnlijk moet loslaten om het nieuwe ruimte te geven.

Collecte voor de eigen diaconie